Reklama

niedziela, 13 lutego 2011

Z potrzeby serca

Istnienie bloga z bajkami raczej do dziwnych nie należy. Dziwne jest natomiast istnienie bloga z bajkami kreatywnymi. Bo cóż może oznaczać pojęcie "bajka kreatywna"? Czy to jest bajka tworząca coś nowego? Bajka odkrywająca nowe treści? A może jest to bajka kreatywna pod tym kątem, że raczej dziwna i zaskakująca?
Pierwsza nazwa tego bloga brzmiała "Bajki wypasione". Pomysł ten zaistniał na początku roku. Ale zaistniał nie oznacza ożył. Idea tego bloga ożyła dziś dopiero i dziś dopiero powstała nowa jego odsłona:
"Bajki kreatywne". Wiersze kreatywne. Chociaż nie wiem czy można nazwać je kreatywnymi i czy wierszami.
Bajki te mają pozwolić mi odkryć we mnie moje dziecko wewnętrzne. Celem ich tworzenia jest odkopanie we mnie mojej radości utraconej dawno temu. Kiedy? Tego nawet nie pamiętam.
Może właśnie praca nad tym blogiem pozwoli mi to w sobie odszukać. Pozwoli mi odszukać moją dziecięcą radość, dziecięce widzenie świata. Kreatywność.
Jaki będzie ten blog? Nie wiem.
Czy będzie dobry? Nie wiem.
Czy będzie ciągle dostarczał nowej rozrywki? Nie wiem. Może będzie aktualizowany codziennie. A może raz na kilka tygodni.
Wiem, że chcę spróbować. Czy mi wyjdzie czas i czytelnicy pokażą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz