Reklama

środa, 23 lutego 2011

Daj mu Panie

Panie
Ty który jestes jeden dla wszystkich
Ty który jestes wieczna miłością
Daj mu Panie wiare i daj nadzieje
Daj mu Panie szczescie i radosc
Daj mu Panie sile aby mógl to zniesc
Daj mu spełnienie
Daj mu radosc tupotu malych nozek

Daj mu radosc pierwszej lzy i pierwszego smiechu
Daj mu Panie lzy szczescia z uśmiechu dziecka
Daj mu Panie niepokoj o nie
Daj mu Panie dume z pierwszych krokow
Daj mu Panie szczescie

A mnie?
Mnie daj Panie odwage i sile
Odwage do tego aby ufac
I sile do tego by umiec kochac
By umiec dawac

Daj mi Panie radosc dawania w zamian zabierając radosc brania
Daj mi Panie sile kochania każdego w zamian odbierając milosc do rzeczy
Daj mi Panie bym mogla zaufac i otworzyc się tak jak otwieraja się inni i jak inni ufaja ze są mi potrzebni
Daj mi Panie szacunek do innych
Daj mi Panie sile aby jeszcze umiala marzyc
Daj mi Panie …
…. Daj to co chcesz mi dac
Wiecej nie potrzeba

17 stycznia 2011

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz